San stabilizaciju

Stabilizacija san je bitna tehnika za početak lucidni sanjari naučiti. Ako ne uče stabilizaciju san, vjerojatno ćete postati frustriran stalnim se probudila prije nego što možete zaista ostvariti ništa u svom lucidnom snu.
Razlog početnici često imaju problema sa stabilizacijom san je da emocije dobiti na putu. Možete izvesti reality check, shvatite da ste sanjate, i postati lucidan za jedan od prvih puta ikad. Zatim, možete dobiti uzbuđeni i početi pokušava žuriti oko sna, bojeći se da ćete se probuditi.
Ne zaboravite da je sve što vjeruju u snu postat će istina. Dakle, ako se bojite i vjerujem da ćeš se probuditi uskoro, onda ste vjerojatno hoće. Umjesto da taj pristup, važno je da se smiri i usredotočiti svoj um, vjerujući da imate sve vrijeme na svijetu da učine ono što želite u svom snu.
Jedna stvar na umu, ako ste na početku lucidan sanjar je da bi trebali pokušati san stabilizacije tehnike i dobiti objesiti od njih prije nego što počnete pokušavate kontrole san tehnike. Znam, poanta je da se početi kontroliranje svoje snove, a vi želite skočiti na to. To, međutim, jednostavno može uzrokovati više problema! Više kontrole te pokušati uzeti prije nego što ste spremni, manje stabilna vaši snovi će postati i veća je vjerojatnost da ćete se probuditi prerano.
Ja, na primjer, nije imala dugo lucidne snove dok sam bio u mogućnosti postati lucidan oko šest puta. Konačno, na sedmom lucidnom snu, sjetio sam se što bih naučio o stabilizaciji snova. Usredotočio sam i opuštena, a gledao sam na mojim rukama dok ih trljanje zajedno. Govorim o specifičnim tehnikama u drugim stabilizacije san blogovima, ali za sada, samo znam da su ove tehnike su ono što je radio za mene.
Ipak, iako, trebalo mi je neko vrijeme da se stvarno dobiti objesiti od stabilizacije san tehnika. Proveo sam vrijedan lucidnih snova upravo rade na održavanju svoje snove stabilna par mjeseci. Nakon što sam stvarno imala ove tehnike dolje, shvatio sam kako početi kontrolu snova. Ali ja mogu samo učinkovito kontrolirati svoje snove nakon što sam naučio kako da ih stabilizirati. To će najvjerojatnije biti slučaj za vas, previše.
U osnovi, stabilizaciju svoje snove uključuje fizički pokret u snu ili u interakciji s okolinom. Ovo su najučinkovitije tehnike za mene, iako postoji nekoliko drugih koji su zabilježeni drugdje na ovom blogu.
beefcutstudios.com
Tehnike kao što su trljanje ruku zajedno, vrti oko i trese glavom može biti od pomoći. Fizička pokreta će vam pomoći da stvarno se staviti u snu, a prisjećajući se da se presele fizički smiruje vas dolje, previše. To su moja omiljena vrsta tehnika, ali također možete jednostavno početi hodati okolo i interakcije s okolinom.
Ključ stabilizacije san je da se stvarno žive na san. To uključuje ne uzimajući kontrolu sna prerano, nego, to doživljava za ono što je. Ponekad, stabilizacija san će biti lakše nego drugima. Neki dan ćete imati tvrdo vrijeme uzimajući svoje snove stabilizirati na sve, a drugi, to će biti lako i možete početi kontrolirati odmah.
Općenito, iskusniji lucidni sanjari su sigurni u svoje sposobnosti da se stabilizira san, što znači da oni mogu dobiti svoje snove stabilizirala brže i učinkovitije. Ako ste na početku, ključ je da vjerujemo u sebe i isprobati različite tehnike dok ne shvatiti što stalno radi za vas. Tijekom vremena, vjerojatno ćete koristiti nekoliko omiljene stabilizacije san tehnike, a vi ćete napraviti svoje snove stabilniji u kojem trenutku stan.

Izvor: http://best-lucid-dreaming-techniques.com