CILD - Sat izazvana lucidni snovi tehnika



CILD ili Sat inducirane lucidnih snova, snovi u kojima koristite sat inducirati lucidnost. Postoji nekoliko različitih načina da se potakne snove pomoću satove. Jedan od njih je vrlo tradicionalna opcija za lucidno sanjanje, a druga uključuje postavljanje mobitela budilicu. Evo što trebate znati o CILD, što je solidan indukcija tehnika koje mogu raditi za vas.
CILD je nedvojbeno jedan od najstarijih tehnika u knjizi - barem tako dugo dok su digitalni satovi za oko! Analogni satovi imaju tendenciju da se presele u prilično predvidiv način lucidnih snova, ali digitalni satovi, iz nekog razloga, ne. U mnogim tradicionalnim lucidno sanjanje knjiga, oni će vam reći da koriste svoj digitalni sat za realnost provjeriti ako nađete jedan blizu vas.
Uglavnom, samo pogled na sat, skrenuo pogled, i osvrnuti na sat. Ako vrijeme nije promijenilo neočekivano, ti si u snu, a možete koristiti CILD postati lucidan.
Satovi su prilično uobičajene simbol san, previše, pa čak i analogni satovi mogu se koristiti za CILD na pravi način. Ako vam se sanja puno snova u kojima satovi igraju veliku ulogu, možete početi trening sami napraviti reality check Kada vidite satove.
Došlo je vrijeme u mom životu kada sam bio pod stresom zbog vremena, tako da satovi bi uvijek biti dio mojih snova, činilo se kao. Dakle, odlučio sam koristiti da bi moje prednost s CILD. Svaki put sam vidio sat tijekom dana, ja bih napraviti reality check. U samo nekoliko tjedana, ja sam trenirao sam dovoljno dobro da sam bio ček kad satovi su sadržanu u mojim snovima stvarnost. To je veliki iskorak za mene, a ja sam bio u mogućnosti koristiti CILD postati lucidan češće, kao i za početak učenja metode kontrole san koji mi je dopustio da se moji snovi manje stresno i umirujuće.
www.pinterest.com
Lucidno sanjanje tehnike su uvijek razvija s sanjara. Nedavno, ljudi su počeli koristiti svoje mobilne telefone za CILD. S pravom, to može biti bilo zove Sat ili mobitel izazvan Lucid Dreaming. Neki sanjari počinju koristiti svoje mobilne telefone, postavite na vibriranje, da ih probudi tijekom noći, tako da oni onda mogu se vratiti na spavanje i imati više lucidan san. To je ista stvar kao i koristite budilicu da vas probudi. Međutim, za one koji imaju problema ide natrag na spavanje, to može raditi bolje, jer se vibracije ne može probuditi vas sve.
Ako vibracije ne probuditi na sve, također možete dodati svoj mobitel kako bi svoje tijelo na neki način, kada idete u krevet. Vaš mobitel može biti postavljen na vibriranje, a vi ćete osjetiti vibracije tijekom REM spavanja, ako je vrijeme dobro.
Za nekoliko dana prije nego što ga pokušate, da ćete želite postaviti svoj mobilni budilice vibrira na istom mjestu tijekom dana, tako da CILD će raditi noću. Svaki put kad ide van, obaviti reality check. Zatim, to će biti signal san u snovima.
Očigledno, nova istraživanja pokazuju da je vizualni i taktilni znakovi su bolji od zvučnih znakova za izazivanje lucidno sanjanje, tako da je tehnika pomoću vibracija CILD može raditi jako dobro za vas!
Nažalost, ja koristiti svoj mobilni telefon vibrira zapravo me probudio u jutro, tako da ova tehnika ne radi za mene, jer moja vibrira stanice samo me probudi. Mnogo ljudi su imali uspjeha s ovim high-tech metode CILD, međutim, jednostavno pomoću stanične je alarm da se potakne lucidno sanjanje u pravo vrijeme tijekom REM spavanja svake noći.

Izvor: http://best-lucid-dreaming-techniques.com