Kako su lucidnom snu jednostavno

Svi smo spavati oko jednu trećinu našeg života i mnogi od nas nikada ne shvati da smo zapravo mogli iskoristiti to vrijeme kreativno.

Kako mnogi od vas imali iskustva shvatio da ste bili sanjao dok je u svom snu? Možda ste se proganja čudovište i sami rekli, "hej !! .. to ne može biti pravi .. Moram se sanja". Najvjerojatnije nakon toga realizacije nisi znao kako nastaviti sa svojim novostečenim svijesti, a uskoro se probudio.

Lucid Dreaming je praksa postane samosvjesna u snu i učenje svjesno manipulirati snova u određenoj mjeri. Za neke ljude lucidno sanjanje dolazi vrlo lako i bez napora, ali za većinu ljudi to iskustvo događa vrlo rijetko, a ako se to dogodi većina ne sjećam svojih snova sljedeći dan. No, stvarnost je da uz malo treninga, svatko može dramatično naučiti povećati svoje šanse lucidnom snu i naučiti komunicirati sa snom.
Zašto bi želite Lucid Dream?

Kada ste saznali da postane lucidna u snovima vi ste u mogućnosti istraživati ​​svoju nutrinu i različite aspekte svijesti. U sanja okruženju stvarno samo ograničen Vašim mašte.

Avanture i uzbuđenja: Jedna od mojih omiljenih stvari koje treba učiniti, kada sam u lucidnom snu je letjeti poput Supermana na egzotičnim mjestima koje sam čine. I na kraju obično ide do mjesta koje izgledaju poput plažama Tajlanda.

NAPOMENA: Recimo da imate razgovor u svom snu sa svojim suprugom, kako bi ste željeli pitati svog "san" supruga nekoliko važnih pitanja koje ste odložio. U svom snu će se osjećati kao da ste stvarno u razgovoru s tvojom ženom, a ona će odgovoriti kao da je tamo gdje joj je stvarno. No, vaša svijest je jedna dajući vam odgovore. Kada se probudite ujutro, možda ćete shvatiti da ste je dobio neke nevjerojatne uvide da nije predviđena ou svom budnom životu.

Problemi: Ako imate problem, a ne stvarno siguran kako to riješiti, zapisati što je vaš cilj da sljedeći put imate lucidan san ti si idući u pokušati odgovoriti na taj problem. Vi stvarno možda se iznenaditi koliko je kreativni vaša podsvijest može biti za vas opskrbljuje s odgovorima koje u budnom životu nije uzimala.

Društvene prakse: Jednom kada se naviknete na to da će se naći da lucidno sanjanje može biti toliko živa da će zapravo osjećati kao vaš normalan budnog života. To može doći u ruci u igranju različite scenarije u svojim snovima. Možete koristiti lucidno sanjanje za probe za društvena zbivanja, javne govore, teškim i neugodnim sukobima.

Samo da vam dati primjer, došlo je nevjerojatno privlačna žena koja sam vidio često u kafiću, ali nikada nije imao hrabrosti predstaviti moje samouprave. Jedne noći sam imao lucidan san i rekao mi svijest da je potrebno djelovati uvjeren, i njezin pristup na najbolji mogući način. Moj razgovor s njom bio vrlo ležeran razgovor, pa čak i sam njezin smijeh.

U snu sam mislio da ja osobno "vidjeti to nije tako teško, jeste da je izrazito lijepa, ali ona je samo normalna osoba". U snu sam završiti moleći na datum večeru, a ona pristane. Ta spoznaja ni u snu imao vrlo umirujući i umirujući učinak na mene. Nekoliko dana kasnije sam se vratio u kafiću, kada sam završio plaćati za moju kavu, sam išao do nje i udario razgovor sličan snu. Moj razgovor s njom osjećao jako prirodno i nije prisilio, to je kao deja vu. Nakon što je oko 10 minuta sam dobio njezin broj telefona i završio joj dating ubrzo nakon.

Kreativnost: Osobno sam koristiti lucidno sanjanje da se s novim idejama. Kad sam bio mlađi sam bio stvarno u "basketu" oblik košarke koja se vrti oko biti kreativan i dolaze s novim potezima, vrsta kao što ažurirani Harlem svjetski putnik. Ja bi shvatili da sam sanjala, a onda bih se prevoziti u teretanu i reći sebi da se s potezom nikada nisam mislio, i bez oklijevanja moja sanjao osobnost će provoditi svoje namjere.
Povećanje prisjećanja snova

Prije nego što su spremni da imaju lucidan san vam je potrebno da se vlak na povećanje svoj san opoziv. Predlažem da dobijete prijenosno računalo koje će se koristiti isključivo za svoje snove. Držite ga u blizini vašeg kreveta ili ispod jastuka. Potvrditi da sebe da kad se probudite da ćete se sjetiti svoje snove.

Kada se probudite ujutro, provesti prvih nekoliko minuta samo polaganje u krevetu s out radi ništa. Samo se usredotočite na ostavljajući nikakav san slika i sjećanja isplivati ​​na površinu. Zapišite sve, ne smeta ako to ima smisla ili ne. Kasnije tijekom dana ti tragovi mogu dovesti do vas sjećati većinu sadržaja u svojim snovima. Nakon što vlak se sjećam svoje snove gotovo svake noći, nego nastavite s nekim lucidno sanjanje tehnike.
Lucidno sanjanje Indukcija Tehnike

Prijedlog: Kad leži u krevetu imaju potvrdu koju ponavljamo sebi kao što tone u san. Koristim "večeras u snu ću postati svjestan da Sanjam" i stvarno se usredotočiti na to što posljednja misao koja je u mojoj svijesti dok sam prijelaz u svijet sanja.

Kratica Indukcija lucidnih snova (blage)
Autor: Dr. Stephen laberge, dr.sc. od http://www.lucidity.com

Blaga tehnika koristi budući memorije, prisjećajući se učiniti nešto (primijetite da ste sanjala) u budućnosti. Dr. laberge razvio ovu tehniku ​​za njegove doktorske disertacije i to koriste kako bi se postigla lucidno sanjanje po volji. Pravo vrijeme za praksu BLAGIM je nakon buđenja iz sna, prije povratka na spavanje.

1. Postavljanje prisjećanja snova:
Postavite svoj um da se probudi iz sna i podsjetiti ih. Kada se probuditi iz sna, sjećam ga u potpunosti, što možete.

2. Usredotočite svoju namjeru:
Dok se vraćaju na spavanje, koncentrirati jednodušno na svojoj namjeri da ne zaboravite da prizna da ste sanjala. Recite sebi: "Sljedeći put sam sanjao, ja ću se sjetiti da sam sanjao," više puta, poput mantre. Stavite pravi smisao u riječima i usredotočiti se na tu ideju sama. Ako vam se razmišljati o bilo što drugo, neka idu i dovesti svoj um natrag u svoje namjere.

3. Pogledajte sami postaju lucidan:
Kao što ste i dalje fokusirati na svom namjeri sjetiti kada ste sanjala, zamislite da ste još u snu iz kojeg ste upravo probudio (ili neki drugi koji ste imali nedavno ako se ne sjeća je san o buđenju). Zamislite da je ovaj put prepoznati da ste se sanja. Potražite dreamsign-nešto u snu koji pokazuje jasno da je to san. Kada vidite da kažem sebi: "Ja sam sanjao!" I nastaviti svoj fantazija. Zamislite sebe obavljanju svoje planove za sljedeću lucidnom snu. Na primjer, ako želite da letite u vašoj lucidnom snu, zamislite sebe lete nakon što ste došli do točke u vašem fantazije kada ste postali lucidni.

4. Ponovite sve dok je vaša namjera je postavljen:
Ponovite korake 2 i 3 dok bilo zaspati ili su sigurni da je vaša namjera je postavljen. Ako, dok zaspi, naći ćete se razmišlja o bilo što drugo, ponovite postupak, tako da je posljednja stvar na umu prije nego što zaspi je vaša namjera da zapamtite da prepoznaju sljedeći put kada se sanja.

Savjet: Volim postaviti moj alarm 1 sat prije sam normalno probuditi, pa obično na 7. sat sna, koji također ima tendenciju da se tijekom REM (rapid eye movement) faza spavanja. Tijekom ove faze sna gdje je najviše živopisan snovi odvijaju. Kad je moj alarm i budi me, ja se usredotočiti na spomen moje namjere i brzo pokušati ići spavati jer sam još uvijek jako omamljena. Ako sam u mogućnosti da ostanu fokusirani ću odmah naći moje samo u lucidnom snu kao što sam se vratiti na spavanje.

Dream Simboli:
Dream simboli mogu poslužiti kao okidač da znaš da si sanjala. Samo pokupiti osobu, mjesto ili stvar koja će poslužiti kao okidač. Nekoliko puta kroz dan Volim gledati na sat i reći sebi "Večeras ću znati da sam sanjala kad sam pogled na sat." Nego, ako sam sretan, u snu iz nekog razloga ja ću gledati na sat, a tamo kao magija shvaćam hej Sanjam.
science.howstuffworks.com

Još jedna čudna stvar koju ćete naći kada ste lucidno sanjanje je da ako čitate nešto ili gleda na sat, i gledati daleko, kada pogledate ponovo naći ćete da većinu vremena su riječi ili vremena potpuno promijenio , To je također dobar podsjetnik da znaš da si sanjala.

5. Uzmite neke prirodnih dodataka koji mogu dramatično povećati vaše šanse za izazivanje lucidan san. Nedavno sam pisao o tome ovdje: Veliko punjenje lucidnih snova s ​​ovim prirodnih dodataka. Ove tehnike dramatično se povećao svjetline i dužinu mojih snova.

Stvarno se nadam da ste uživali u ovaj kratki uvod u svijet lucidnog sanjanja i nadamo zanima li dovoljno da isprobate i imati svoj vlastiti lucidan san. Ako ste probati i ne uspjeti, ne odustaju može potrajati tjednima ili mjeseci da imaju svoj prvi lucidan san, ali kada to će biti dobro isplati. Iskustvo može imati dubok utjecaj na vas. Lucid sanjala je uistinu jedan od najvećih u učenju alata koje imamo na raspolaganju, a ako ste idući u biti spava u svakom slučaju, kao što bi i naučiti živjeti u tom svijetu kao dobro.

Izvor: http://freedomfromtheknown.com